Мікрокредитування – це прибуткова і дуже затребувана в нашій країні справа. Однак стрімке збільшення кількості мікрофінансових організацій призводить до того, що вести такий бізнес стає все складніше. Конкуренти пропонують більш низькі відсотки, гнучкі умови і підвищений відсоток схвалення заявок. Щоб утримати старих клієнтів і залучити нових, компанії впроваджують різні програми лояльності. Розглянемо, найпопулярніші з них, а також чим вони вигідні для позичальників.

 

Оперативна обробка заявок

Якщо ви вперше оформляєте кредит онлайн на карту, то будете заповнювати на сайті анкету позичальника, а також чекати поки система перевірить і схвалить вашу кандидатуру (від 10 хвилин до 24 годин), підтверджувати свою згоду на отримання грошей і ще деякий час чекати перерахування коштів. При повторних зверненнях і успішному закриттю кредитного договору у минулому, процедура в більшості організацій істотно спрощена:

  • подаєте заявку;
  • відзначаєте згоду з договором;
  • отримуєте гроші на карту.

На все про все йде менше 5 хвилин, причому в будь-який час доби. Це дуже зручно, але і поширено, тому багато клієнтів розраховують на наступне.

 

Більш вигідні умови отримання кредиту

Якщо попередній сценарій діє однаково практично в 90% МФО, то умови кредиту вже індивідуальні, як по відношенню до організацій, так і по відношенню самого клієнта.  Щоб стимулювати позичальника працювати саме з ним, кредитор:

  • підвищує кредитний ліміт;
  • збільшує терміни повернення боргу;
  • знижує відсотки по кредиту.

Зазвичай це не разова акція, а поступове поліпшення умов, в залежності від кількості оформлених кредитів, загальної суми отриманих і повернутих мікропозик й інших систем внутрішнього рейтингу. Для більш наочної демонстрації особистих досягнень користувача в системі іноді вводяться різні типи акаунтів – срібний, золотий, платиновий, діамантовий з покроковим зниженням процентних ставок, збільшенням термінів і сум мікрокредитування. Причому, якщо у одних організацій максимальна сума 20-30000, то у інших вона може досягати 200000 грн.

З кожною угодою клієнт напрацьовує рейтинг і з часом переходить на кращі умови. Однак якщо він не виконує умови договору, то також може і втрачати рейтинг, переходячи на менш вигідні або навіть базові умови співпраці.

 

Інші способи заохочення клієнтів

Іноді сервіси, що видають кредит онлайн цілодобово, знаходять і інші способи віддячити своїх клієнтів. Часто практикують:

  • пролонгацію договору без штрафів;
  • дострокове погашення позики без штрафів і відсотків за невикористані дні;
  • кожен n-ний кредит без відсотків;
  • кешбек частини коштів на бонусний рахунок (далі їх можна використовувати для погашення відсотків в наступних позиках);
  • подарунки у вигляді поповнення рахунку мобільного телефону.

Також нерідко компанії видають безпроцентні або більш вигідні кредити на честь свят – Дня народження, Нового Року, 8-Березня, Великодня і т.п. Зазвичай це не тільки сама дата, а й кілька днів до, щоб клієнти могли підготуватися до свята і приготувати сюрпризи близьким.

Великі організації іноді проводять розіграші цінних призів за порядковими номерами укладених договорів, поширюють серед клієнтів промокоди і акційні квитки, що дозволяють отримати кредит на більш вигідних умовах.

Якщо ви періодично користуєтеся послугами онлайн кредитування, то найкраще це робити в одній організації. Так ви заробляєте собі довіру, яку потім можна буде конвертувати в вигідні пропозиції. Обов’язково читайте розсилку новин кредитора, щоб не пропустити важливу інформацію про своїх бонуси.


2 коментарі

Mostack · Травень 21, 2019 о 3:21 pm

Дійсно цікаво,дякую!

Ryzhehvost · Травень 22, 2019 о 7:21 pm

Так,дуже інформативна стаття! Дякую!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *